افزودنی پودر لباس شویی

Rate this post

بازرگانی صدرا شیمی فروشنده گرانول نرم کننده پارچه (fabric softener bentonite granules ) با نام تجاری سافت استار (softstar) می باشد.این محصول با تکنولوژی پیشرفته فرآوری شده است معادل محصول Detersoft شرکت  laviosa  ایتالیا و در پودر لباس شویی (washing powder) کاربرد دارد.

softstar

Softstar یک نانو کلی اینترکاله به عنوان افزودنی چند منظوره صنایع شوینده برای تولید پودرهای شوینده ۲in1 می‌باشد. به طور معمول این محصول در فرمولاسیون پودر شوینده، جایگزین درصدی از سولفات سدیم و سختی گیر تری پلی فسفات می شود. به علت جذب رطوبت بالا،  افزودن Softstar به فرمولاسیون پودر باعث پایداری بالاتر پودر شده و از کلوخه شدن آن جلوگیری کرده و خاصیت ریزش پودر را بهبود می بخشد. محصول Softstar علاوه بر ایجاد مزیت اقتصادی و افزایش حاشیه سود تولید پودر شوینده دارای خواصی چون : پایداری پودر شوینده، ایجاد خاصیت شویندگی و نرم‌کنندگی همزمان، افزایش ظرفیت تولید پودر شوینده بدون اضافه شدن هزینه های تولید به علت افزودن Post- Add، بهبود خاصیت اتوکشی و حس لمس پارچه بعد از شستشو می باشد.

Softstar  چیست؟

fabric softener granular clay

Softstar  یک نانو کلی اینترکاله می باشد که به عنوان نسل جدیدی از نرم کننده های پودر شوینده در سطح جهان مطرح می باشد. این محصول به صورت گرانول های متناسب با سایز گرانول های پودر طراحی شده و امکان افزودن آن به پودر شوینده تا حدود ۱۵% وزنی فرمولاسیون وجود دارد. این محصول با ساختار نانولایه خود، مجموعه‌ای از خواص منحصر به فرد را دارا بوده و به ارتقاء کیفیت و عملکرد پودرهای شوینده در یک چارچوبه اقتصادی مناسب، کمک شایانی می‌نماید.

مزایای استفاده از سافت استار SOFT STAR ( گرانول نرم کننده پارچه )  در پودر لباس شویی Bentonite Granules fabric softener

  • افزایش کارایی و عملکرد پودر شوینده
  • کاهش میزان مواد سختی‌گیر در فرمولاسیون پودر شوینده
  • امکان تولید پودر شوینده با خاصیت شویندگی و نرم‌کنندگی همزمان ۲in1
  • بهبود خاصیت اتوکشی پارچه پس از شستشو
  • افزایش جذب رطوبت پارچه و بهبود احساس نرمی در هنگام استفاده از البسه
  • محافظت از الیاف پارچه و حفظ رنگ البسه
  • کاهش میزان harsh ناشی از شستشو
  • کاهش میزان ash ناشی از پودر
  • امکان افزایش درصد زئولیت در فرمولاسیون پودر شوینده
  • افزایش ظرفیت تولید پودر با اضافه شدن در انتهای فرآیند تولید پودر لباس شویی (به صورتPost- Add )
  • همخوانی با تمامی ترکیبات پودر شوینده
  • کاهش اثرات زیست محیطی پساب ناشی از شستشو
  • کاهش قیمت تمام شده پودر لباس شویی

Softstar (گرانول نرم کننده پارچه) در فرآیند شستشو

Softstar یک محصول معدنی نانو‌لایه (nano clay) است که بر اساس فرآوری ویژه عملکردی منحصر به فرد در فرآیند شستشو از خود نشان می‌دهد.Softstar  بعد از باز شدن در محلول شستشو به لایه‌های جدا از هم و دارای بار سطحی مثبت تبدیل می‌گردد، این لایه‌های مثبت به سمت سطح پارچه که دارای بار الکتروستاتیک منفی است جذب شده و با خنثی‌سازی بار سطحی موجود، باعث ایجاد یک نانولایه محافظ بر سطح پارچه می‌شود و به نرمی کلی سطح پارچه کمک می نماید.

در حین استفاده از البسه شستشو شده با این فرمول لکه و مواد چرک به جای نشست مستقیم بر سطح الیاف بر سطح لایه تشکیل شده از  Softstar  نشسته و در شستشوی بعدی به راحتی از سطح پارچه جدا شده و با لایه جدید جایگزین می‌گردد و به همین علت  استفاده از Softstar در فرمولاسیون پودر شوینده باعث می‌شود تا به طور کلی کارایی پودر شوینده افزایش یابد. این ماده در حین شستشو با عناصر سخت پیوند داده و از فرسوده‌شدن پارچه در مراتب شستشو که ناشی از رسوب مواد جامد بر پارچه است جلوگیری می‌کند.

وجود Softstar در فرمولاسیون پودر شوینده اثرات متفاوتی بر البسه شستشو شده دارد. بر خلاف نرم‌کننده‌های آلی که معمولاً میزان جذب آب البسه را کاهش می‌دهد، Softstar  به علت جذب بالای خود میزان خیس‌شوندگی پارچه را افزایش داده و احساس بهتری را به مصرف‌کننده لباس منتقل می‌نماید.

این  نانولایه در فرآیند شستشو با قرار گیری بین الیاف پارچه به افزایش استحکام الیاف پارچه و حفظ رنگ آن کمک کرده و در کنار جلوگیری از رسوب عناصر سخت بر روی الیاف از تل شدن پارچه نیز جلوگیری می نماید. بهبود خاصیت اتوکشی پارچه(easy ironing) از دیگر خواص نهایی Softstar بر پارچه شسته شده می باشد.در واقع نانو لایه های ایجاد شده بر سطح الیاف میزان ضریب اصطکاک بین سطح پارچه و اتو را کاهش داده و باعث سهولت و سرعت در عملیات اتوکشی می گردد.

تماس با ما
شماره تلفن دفتر:

031-32615750
031-32615691
031-32615693

ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 16:30 و پنج شنبه ها 8:30 الی 12:30

شماره تلفن همراه جهت پیشنهادات و انتقاد ها:
0912-730-9439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *